Jumaat, 16 Disember 2011

syusyahnya menjadi sorang penulis...

aku ni suker membaca,novel je.pastu komen novel2 yg aku bc.rasanya dah bnyk koleksi novel yg telah aku ada.Dicampur dgn org pinjm,hilang,xpulang dan yg aku post blk kmpg.banyakkkk...campur dgn yg aku pinjm dr org punyer.

kt cni aku bukan nk ckp psl novel,atau aku nk menulis covel.BUKAN!TIDAK!NEHI!NO!NAY!NEY!!!

sekarang ni aku dlm KDC.so,semalam one of our lecture bg tugasan.sgt ringan n simple.tapi........syukar!!!!!
aku kena buat 1 buku cerita kanak2 dalm lebih kuang 16 pages.Buku tu aku n geng dh g cr kt pasar malam.ade la,tp nk bt ilustrasi kt dalam tuh yg syukar.Benda nya xpernah belajar n tahu.

alkisahnya lagi lecture plak yg berjurus n straight ckt..seminit masa pun kire nko.n skrg ni aku masih dlm proses menyiapkan aku nyer buku citer.kt depan aku ni ade lecture lain yg dok ngajar PBSM plak.aku bt kj aku,die bt kj die coz dan 3 tahun aku belajar ikatan ni,walaupun...(sampai skrg xdpt kuasai)

k lah..aku nk sertelkan kj ni..klu rajin tahun depan aku update lg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan