Rabu, 4 Januari 2012

rumah ke neyh??????

bismillah,dengan nama Allah.alhamdulillah kerana aku masih bersabar atas dugaan.(terpaksa ler,ap pilihan yg aku ader?)

setelah lbh kurang 2 bulan(lbh krg k) aku xdok umh ni,pada hr ni,tanggal 4 jan sesi 2012 aku kembali dgn kehidupan yg normal,yg seperti dolo2.dok umh mcm penyewa2 yg lain.sebelum ni kan aku KDC,so aku dok hostel.balik pun kjp2 je.abeh je r KDC terus aku drive from kl to kedah.dok kmpg xsmpai 2 mgg then dtg kl balik.penat nko!mane ade aku rehat.

maka...
sampey ler aku di bilik aku ni.blk kj hr pertama,lepaih rehat semenet 2,mandi,makan,layan tb jap.pkl 8 aku mule ngemeh bebarang aku neyh.10:22 mlm br setel bab kemas kain bj.pastu mule lah aku nk mrh kt org.ape tak nyer,bilik ni dh super x diduduk dek org.habuk xpyh ckp la korang.tapak kaki dh setebal tumit kasut aku dh.

sebenarnya...
selain aku ade 2 org lagi 'rummet'.tp xde fungsi.blh diorg dok dlm keadaan mcm ni?makin hr makin jauh aku dr ketenanagn selagi aku masih disini.

tapi...
mcm yg aku ckp td,ape pilihan yg aku ade?nk pindh ssh nk cr umh mcm ni,sementelah lagi aku dh 4 tahun dok cni.

akhirnya...
bersabar lagi selagi mampu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan