Sabtu, 22 Oktober 2011

KASUT mahal korang letak kat maner????

korang ade x kasut jename ni?????sure ade kn???may be lebih mahal,berjenama dan exclisive dr yg ini.kasut ni br dibeli semalam,lbh kuang pkl 11 mlm gtu la kasut ni smpai umah.tapi....itulah,kasut seperti yg anda tahu,bukanlah benda hidup apa lagi berakal.so,die xtau nk lompat sendiri g ke rak kasut atau kalau br sgt,ikut ler tuannye g ats katil.kan?kan? dan kan????

oh ye,ni bukan aksut aku ye korangz...tuan punyer kasut ni skrg berdua2an je dgn aku kt umh ni.maklumlah cuti..tp...knape ek kasut ni dibiar disini sejak semalam.ni dh pukul 4 petang dh oiii.tuan empunya kasut aku nmpk td kua dr bilik gmasak kt dapor nun...oooohhh,korang pk kasut aku ke td???tidak!no!ney!nehi!!!aku berakal k,xkn nk letak kasut aku ni kt cni.dah ooohhh lg sekali,korang blm diperkenalkn mane kadudukan kasut ni kan.jeng3x...
haaaa ngko,nmpk mane duduk kasut tu???depan tv,tempt kitorang 1 umh, berehat,cni lh tempat mkn,tempat lipat baju,tempat landing.dan sungguh indah panoramanya nak2 lg time makan.mmg mkn mlm bersama kasut lh.n tok pengetahuan engkorang jgk,dis si not de 1st time tau.sokmo dh budak ni klu beli kasut br mmg mcm ni lh.ade sekali tu berhari2 dok atas meja studi berhari2 lamanya...hmmmmm...

nk tgk yg lebih dasyat lagi perihal kasut di umh aku???mari kita saksikan dn korang pk2 kn lh ekkkk?


inilah keadaan sebenar ruang atau tempat kasut kt umh aku.mungkin mereka2 ini oku kerana xlh tunduk utk jemput kasut tu ke rak yg tlh disediakn.yang penting,dlm citer ni kasut aku xterlibat ye????

korang kt umh tu,jgn bt mcm ni tau?serabut betoiiii idop

Tiada ulasan:

Catat Ulasan