Rabu, 19 Oktober 2011

bile bakal mak mertua xjadik merajuk.....

alahai entry ku di atas,apecer sebenarnyer ek???mari kita saksikan:
sorang makcik kt tempat kj aku ni selalu je rs diri tu betoiiii hang!!!ikut angin bliau jeh.tp die semangat syg aku tau?????(lihat tajuk di atas la)

tadi.....die dtg2 je terus arh2 stud utk pertukaran kelas..hudush la pangai canggitu..kite bkn ngaja kelas malam dear....pas die bg arahan lisan dgn penuh kuasa veto gear6nye baru die nk diskus dgn aku as a guru krlas n ms tu aku PK1 aku la...hah..mule lh aku nk layan darah mude aku ni.aku terus je bgn n g arhkn stud aku msk kelas mcm besa.MACAM BESA!

pastu die keluar tgk,aku dgr jgk la sore die dok ambush bebudak ni.(sian dorang u)...kemudian dia pun menghilangkn diri smpai waktu blk(MERAJUK)xtau la majuk die ni dgn aku stok baper lame..hangin lah kot sebab pepagi tadi die dh g serang opis DBKL sbb xlayan aduan nyer.

1 lagi pasal makcik ni suke sgt nk minjam sayang aku(myvi je tp aku syg)keta die sm je cam keta aku cume keta die dh buruk.die akn cari je peluang utk pinjm keta.aku bg,walaupun xrela...semalam ko tau,,,,leh die bt ayt mcm ni

makcik:I nk pinjm keta u la utk 2 hr.ms tu u xgn keta
aku: nk g mn?bile?
makcik:ala,ms tu U kt mktb.I nk pinjm jumaat n sabtu
aku:I xdok asrama dh skunk kecuali klu ade calz smpai mlm..lgpun hr sabtu ofcoz i pakai keta even i dok hostel pun coz i nk blk
makcik:jadi xlh nk pinjm ni?????

tuan2 dan puan2 yg dirahmati Allah,ayt akhir tu bt aku kelu ye.
ape2 pun harap rajuk makcik tu xlm...hmmm,dh tua2 pun nk merajuk.sampah sungguh la....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan